Home Knokke-Heist Café Beauté Knokke Sluit De Deuren: Een Nieuw Hoofdstuk Voor Beautyconcept

Café Beauté Knokke Sluit De Deuren: Een Nieuw Hoofdstuk Voor Beautyconcept

0
467
  •  

Café Beauté, de bekende beautyconceptstore onder leiding van Caroline Rigo, oprichtster van RiGorgeous, staat aan de vooravond van een grote verandering. Na een succesvolle periode van drie jaar, kondigt het merk de sluiting aan van zijn vestiging in onze gemeente, een beslissing ingegeven door een strategische herpositionering en groeiplannen voor de toekomst.

Een Terugblik op Succesvolle Jaren

Geopend in de uitdagende tijden van de coronacrisis, bood Café Beauté Knokke een unieke combinatie van minerale make-up en verzorgingsproducten, persoonlijke aandacht, en een innovatieve horecabeleving. Met een assortiment van kwaliteitsmerken zoals Cent Pur Cent en i.am.klean trok het café zowel dagjestoeristen als tweedeverblijvers aan, met name in de weekenden en vakantieperiodes. De ‘Summer Pop-Up’ afgelopen zomer was een hoogtepunt, waaruit de kracht en het potentieel van het concept bleken.

Strategische Herpositionering

Bie Buelens, sinds januari CEO en onderdeel van het driekoppige, vrouwelijke directieteam van RiGorgeous, licht de beslissing toe: “We hebben een strategische denkoefening gemaakt rond het concept en de locaties. Dit leidt tot de sluiting van Knokke, maar het is duidelijk dat we geloven in het potentieel van Café Beauté. We zijn van plan om het concept in Hasselt en Mol verder te zetten en uit te breiden met nieuwe vestigingen.”

De sluiting van de vestiging in Knokke, gepland direct na een stocksale tijdens de krokusvakantie, is onderdeel van deze herpositionering. De focus ligt op groei en het versterken van de unieke beleving die Café Beauté biedt.

Toekomstplannen en Innovaties

Ondanks de sluiting van de Knokke-vestiging, blijft het merk innoveren en uitbreiden. De introductie van nieuwe producten zoals een waterproof eyeliner, de organisatie van make-upfestival KabukiFest, en de succesvolle podcast ‘Schone Vrouwen’ benadrukken de ambitie om de beleving van klanten te verrijken.

Buelens benadrukt het belang van het concept: “We zijn druk bezig om de unieke beleving bij Café Beauté te vergroten. Naast productontwikkeling zetten we ook volop in op make-upbeleving.”

De sluiting van Café Beauté Knokke-Heist markeert niet het einde, maar een nieuw begin voor het merk. Met plannen voor uitbreiding en innovatie blijft Café Beauté een toonaangevende speler in de beautyindustrie, vastberaden om haar klanten een unieke ervaring te blijven bieden.

NO COMMENTS