18 C
Knokke-Heist

Knokke-Heist’s herpositionering scoort 76% ‘geweldig’ op Brand New

In het nieuws van recente dagen is de herpositionering van Knokke-Heist opgepikt en geanalyseerd door de toonaangevende website Brand New, een gebruikersplatform dat wereldwijd kijkt naar en communiceert over herpositioneringen. Onder de slogan “Don’t Knokke’t tot je het hebt geprobeerd” – een woordspeling op de uitdrukking “Je kan niet oordelen zonder het te proberen”, evalueerden 76% van de gebruikers de nieuwe huisstijl van Knokke-Heist als ‘geweldig’.

Brand New, dat bestaat sinds 2006, stelt gebruikers in staat om te stemmen tussen ‘geweldig’, ‘goed’ en ‘slecht’. Met een score van 76% geweldig, behaalde Knokke-Heist de hoogste score van die week en scoorde daarmee beter dan bijvoorbeeld de herpositionering van Washington State Park en Caroline Bosmans. Tegelijkertijd werd een visual van het kleurenpalet van Knokke-Heist verkozen tot “meest beeld van de week”.

Uw reacties zijn steeds welkom via de sociale media knoppen hieronder

Ook dit moet je even lezen