7.5 C
Knokke-Heist
your alt tag'

Royal Knokke F.C. communiceert in haar stadion via digitale reclamespiegels

Royal Knokke Football Club, meer dan 100 jaar jong en actief in eerste Nationale, communiceert vanaf nu via de digitale reclamespiegels van het Antwerpse Loop’d in haar stadion. Zo wensen ze, via een extra digitaal communicatiekanaal, haar partners en nieuwe bedrijven in de kijker te plaatsen.

Bij deze West-Vlaamse iconische voetbalclub, focussen ze reeds  jaren op waardevolle partnerships gebaseerd op lange termijn én ‘added value’, om zo ook de jeugdwerking & 1e ploeg naar een hoger niveau te tillen.

Binnen het nieuwe stadion ‘Burgemeester Graaf Leopold Lippens Park’ zijn er de nodige faciliteiten om bestaande én nieuwe partnerships te laten opvallen aan de vaste kern en bezoekers van de club.

Naast de gekende mogelijkheden, vullen de 8 digitale reclamespiegels een nieuwe mogelijkheid in om op te vallen op een plek waar niemand het verwacht: de toiletruimtes binnen twee zones van het stadion.

COO David Simoens van Royal Knokke Football Club kent Loop’d reeds vanuit een eerdere samenwerking en zag onmiddellijk de opportuniteiten om binnen de club in te zetten.

David Simoens, COO Royal Knokke Football Club: “Binnen ons fantastisch stadion bereiken we onze jeugd, supporters en partners van de club. Onze partners kunnen vanaf nu op een a-typische manier opvallen naar de eigen supporters én de bezoekers. Digitalisatie is belangrijk en ook binnen een traditieclub als de onze zijn we er elke dag mee bezig.

We werken met verschillende type partners en krijgen ook vele vragen om naar onze doelgroep boodschappen te verspreiden. Naast de gekende tools, vielen de digitale reclamespiegels van Loop’d op omdat ze ‘anders’ zijn dan de traditionele zaken die je kan gebruiken. En in de toiletruimtes hadden we nog niets, dus een extra manier om de mensen daar te bereiken is goed meegenomen
.”

 

Kenneth De Decker, CEO van Loop’d: “Als Antwerps bedrijf zijn we enorm trots dat we een traditieclub als Royal Knokke Football Club vanaf heden verder helpen om de interne communicatie op punt te zetten. Het is opnieuw een bevestiging dat elk bedrijf een manier zoekt om op te vallen bij haar klanten of partners.

Interne communicatie is door de situatie in onze wereld nog belangrijker geworden, binnen een voetbalclub kan je zo de huidige én nieuwe partners extra in de verf plaatsen.. Daarnaast vormen deze locatie ook een verdere uitbreiding van ons netwerk voor onze partner Child Focus
.”

Like & deel onze nieuwsberichten

Geniet elke dag van onze gratis krant en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes. We waarderen het als je onze berichten op sociale media leuk vindt en deelt, dit helpt ons om onze inhoud nog verder te verspreiden. Dank je wel voor je steun en we hopen je regelmatig terug te zien!

logo kneistikrant

Ook dit moet je even lezen