4.2 C
Knokke-Heist
maandag, januari 17, 2022
your alt tag'

Tot half uur en meer wachten tot de parkingshop aan de lijn komt

Nu we het nieuwe jaar zijn gestart is het stormlopen om parkeerkaarten voor inwoners en tweedeverblijvers voor 2022 in orde te krijgen. Bellen is zinloos want een afspraak is online aan te vragen of te verlengen via het e-loket: https://knokke.q2c.eu. In deze coronatijden is dit immers de meest veilige en efficiënte manier om dit te doen. Wie de kaart niet online kan aanvragen, moet een afspraak maken bij de Parkingshop. Ook die afspraak kun je online maken via www.parkeren.be/knokke-heist.

Referentienummer

Wil je de parkeerkaart online verlengen, dan heb je het referentienummer van de huidige vergunning nodig. Deze kun je vinden op de bevestiging die je vorig jaar hebt ontvangen via e-mail van OPC wanneer je een parkeerkaart voor 2021 hebt aangevraagd. Het nummer vind je ook terug op het betalingsbewijs, mocht je de kaart aangekocht hebben in de parkingshop. Vind je het nummer niet meer terug, dan kun je het aanvragen via T 050 342 306 of knokke-heist@parkeren.be. Je kunt in plaats van te verlengen ook een nieuwe kaart aanvragen, maar dan moet je wel alle documenten opnieuw opladen. Nadeel is dat het tot een half uur kan duren eer je de telefoniste van de parkingshop aan de lijn krijgt.

Na de aanvraag en verwerking krijg je een mail met een link om online te betalen. Dit kan enkele dagen duren.

Alle info over parkeren en de verschillende soorten vergunningen lees je op www.parkeren.be/knokke-heist.

Openingsuren

Maandag – donderdag:          9:00 – 12:00 en 13:30 – 16:30
Vrijdag: 9:00 – 12:00 en 13:30 – 18:00
Zaterdag: 9:00 – 11:30

Gesloten op zon- en feestdagen

Ook dit moet je even lezen

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Hier praat men over