5.9 C
Knokke-Heist
maandag, januari 17, 2022
your alt tag'

Het Infopunt van het Sociaal huis helpt je op weg

Lig jij soms wakker bij het invullen van allerlei administratieve formaliteiten en weet je niet waar je naartoe kan? Bij het Infopunt van het Sociaal huis Knokke-Heist kan je terecht met al je hulp- en welzijnsvragen. Om je nog beter van dienst te zijn kan je steeds de derde dinsdag van de maand van 16 tot 18 uur zelfs zonder afspraak terecht bij het Infopunt Sociaal Huis.

Bij het Infopunt kun je terecht met al je hulp- en welzijnsvragen. De medewerkers helpen bijvoorbeeld met aanvragen van:
• gemeentelijke premies
• parkeerkaarten (voor personen met een handicap)
• financiële tegemoetkoming (voor personen met een handicap)
• het Groeipakket
• een afbetaalplan
• het sociaal tarief
• een zorgbudget voor zwaar zorgbehoevenden en voor ouderen met een zorgnood

Het Infopunt bemiddelt voor jou:
• met je waterbedrijf
• met je gas- of elektriciteitsmaatschappij

Het helpt met het vertalen en (her)formuleren van brieven en formulieren, gaat met jou op zoek naar de goedkoopste energieleverancier,…
Kortom, je kunt bij het Infopunt van het Sociaal Huis terecht voor alles wat je sociale rechten aanbelangt. Heb je een hulpvraag? Aarzel niet, stel ze! Als de medewerkers je niet kunnen helpen, begeleiden ze je verder naar de juiste dienst.

Openingsuren
Infopunt zonder afspraak:
Dinsdag, donderdag en vrijdag van 9 tot 11.30 uur
Derde dinsdag van de maand van 16 tot 18 uur

Infopunt op afspraak:
Maandag- en woensdagvoormiddag en elke werkdag vanaf 13.30 uur

Contact:
Kraaiennestplein 1 bus 1, 8301 Knokke-Heist
T 050 530 900 infopuntsociaalhuis@knokke-heist.be

Ook dit moet je even lezen

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Hier praat men over